Saturday, June 27, 2020

Berakhir

Assalamualaikum, setelah berbulan2 ku kembali ke sini untuk meluahkan isi hati yang terguris.

Bulan April yang lalu, dia buat hal kata nk bersendirian xnak ada apa2 ikatan dengan perempuan tapi lepastu dia tiba2 contact balik.

Pada awalnya i didnt reply much

Tp makin byk pula dia contact. So we end up back to normal. For me la...saya x tau dia ikhlas atau berpura2 dgn saya.

Dia siap ada belikan 2 tudung labuh untuk saya.

But...

On 21 June 2020, petang wktu asar mcm tu, he told me that dia berkenan kat prmpuan lain. Lepastu dia block saya.

Hati ini patah semula.

Tapi..itu yg terakhir. Tiada lagi peluang untuk awak.
Ia berakhir disini. Aku x perlu lelaki yang TAK setia mcm awak. Satu benda awk kena ingt, xde orang yg sempurna, belajarlah menerima kekurangan dia supaya awk lebih menghargai si dia.

Selamat tinggal.

No comments:

Post a Comment

Berakhir

Assalamualaikum, setelah berbulan2 ku kembali ke sini untuk meluahkan isi hati yang terguris. Bulan April yang lalu, dia buat hal kata nk...